Πίνακας 1012 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά θέση στην απασχόληση
|
|
Σύνολο |
Θέση στην απασχόληση |
Εργοδ. - Αυτ/μενοι |
Μισθωτοί Δ.Τ. |
Μισθωτοί Ι.Τ. |
Μ.Α.Μ.Ο |
Ανεργοι |
Συνταξιούχοι |
Νοικοκυρές |
Φοιτητές |
Αλλο/ΔΑ |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
8,9% |
12,4% |
6,4% |
22,0% |
7,6% |
10,3% |
8,7% |
6,3% |
,0% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
10,0% |
8,9% |
9,3% |
,0% |
,0% |
11,9% |
14,2% |
8,8% |
,0% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
48,9% |
46,8% |
57,4% |
48,3% |
60,0% |
36,4% |
32,7% |
54,0% |
28,3% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
26,2% |
31,9% |
23,1% |
20,9% |
26,0% |
29,0% |
35,0% |
28,3% |
43,5% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
,0% |
,0% |
3,0% |
,0% |
3,3% |
6,0% |
7,6% |
,8% |
28,3% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
6,1% |
,0% |
,7% |
8,7% |
3,2% |
6,5% |
1,8% |
1,7% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1013 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά συχνότητα εκκλησιασμού
|
|
Σύνολο |
Συχνότητα εκκλησιασμού |
Μή εκκλησιαζόμενοι |
Εκκλησιαζόμενοι |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
7,4% |
10,9% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
9,8% |
7,9% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
52,3% |
41,6% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
25,4% |
33,5% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
2,2% |
4,1% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
2,9% |
2,1% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1014 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά κοινωνικοοικονομική κατηγορία
|
|
Σύνολο |
Social Grade |
A |
B |
C1 |
C2 |
D |
E |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,6% |
10,0% |
6,7% |
9,3% |
4,8% |
11,9% |
9,6% |
Είναι κακογραμμένο |
9,5% |
14,9% |
10,6% |
6,1% |
14,6% |
9,0% |
5,4% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
48,9% |
53,7% |
50,9% |
52,0% |
54,9% |
37,7% |
39,5% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
28,0% |
19,1% |
29,2% |
25,8% |
24,1% |
33,5% |
37,3% |
Άλλοι λόγοι |
2,4% |
1,0% |
,0% |
5,1% |
1,5% |
,0% |
3,6% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,6% |
1,3% |
2,6% |
1,8% |
,0% |
7,9% |
4,6% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1015 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά δείκτη χρήσης νέων τεχνολογιών
|
|
Σύνολο |
Δείκτης χρήσης νέων τεχνολογιών |
-- |
- |
+ |
++ |
+++ |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
6,7% |
7,7% |
7,1% |
8,3% |
10,7% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
9,8% |
4,2% |
7,0% |
15,3% |
9,8% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
25,5% |
50,9% |
53,8% |
42,4% |
56,8% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
44,4% |
31,1% |
26,8% |
27,5% |
21,3% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
4,3% |
4,8% |
2,4% |
3,5% |
,6% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
9,2% |
1,4% |
2,8% |
3,1% |
,8% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1016 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά δείκτη χρήσης μέσων
|
|
Σύνολο |
Χρήση των Μ.Μ.Ε. |
++ |
+ |
- |
-- |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
5,7% |
10,0% |
10,8% |
14,0% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
8,8% |
9,7% |
10,0% |
,0% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
52,8% |
46,7% |
49,6% |
15,7% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
27,0% |
27,6% |
28,3% |
54,7% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
2,8% |
3,1% |
,0% |
15,7% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
2,9% |
3,0% |
1,3% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1017 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά αυτοτοποθέτηση στην κλίμακα Α/Δ
|
|
Σύνολο |
Αυτοτοποθέτηση στην κλίμακα Αριστερά-Δεξιά |
Αριστερά |
Κ/Α |
Κέντρο |
Κ/Δ |
Δεξιά |
ΔΓ/ΔΑ |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
7,5% |
11,4% |
6,6% |
9,9% |
13,4% |
6,7% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
8,6% |
3,8% |
7,2% |
10,7% |
22,8% |
11,0% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
60,0% |
46,9% |
51,3% |
48,8% |
33,8% |
49,7% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
19,0% |
29,4% |
28,6% |
25,6% |
22,7% |
30,2% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
4,9% |
3,0% |
3,5% |
1,8% |
4,2% |
1,6% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
,0% |
5,6% |
2,9% |
3,2% |
3,1% |
,7% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1018 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά ενδιαφέρον για την πολιτική
|
|
Σύνολο |
Ενδιαφέρον για την πολιτική |
Ενδιαφέρονται |
Δεν ενδιαφέρονται |
ΔΓ/ΔΑ |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
8,9% |
8,5% |
,0% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
8,8% |
9,6% |
11,8% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
49,2% |
49,7% |
39,1% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
25,7% |
28,3% |
49,0% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
3,2% |
2,5% |
,0% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
4,2% |
1,4% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1019 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά αστικότητα
|
|
Σύνολο |
Αστικότητα |
Αστικά |
Ημιαστικά |
Αγροτικά |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
8,4% |
7,6% |
9,8% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
9,9% |
9,8% |
5,0% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
50,8% |
47,1% |
41,0% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
26,2% |
27,3% |
37,8% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
3,1% |
1,6% |
1,5% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
1,7% |
6,6% |
5,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1020 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά γεωγραφικές περιφέρειες
|
|
Σύνολο |
Περιφέρειες |
Αν.Μακεδονία-Θράκη |
Κεντρ.Μακεδονία |
Δυτ.Μακεδονία |
Ήπειρος |
Θεσσαλία |
Στερεά Ελλάδα |
Δυτική Ελλάδα |
Αττική |
Πελοπόννησος |
Νησιά Ιονίου |
Βόρειο Αιγαίο |
Νότιο Αιγαίο |
Κρήτη |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
5,6% |
8,3% |
11,8% |
,0% |
4,0% |
5,6% |
5,9% |
10,1% |
13,0% |
,0% |
,0% |
9,5% |
4,8% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
5,6% |
4,2% |
,0% |
25,0% |
12,0% |
,0% |
11,8% |
8,7% |
8,7% |
50,0% |
,0% |
4,8% |
19,0% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
77,8% |
54,2% |
41,2% |
50,0% |
36,0% |
44,4% |
38,2% |
49,5% |
21,7% |
50,0% |
100,0% |
52,4% |
57,1% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
5,6% |
26,4% |
35,3% |
18,7% |
48,0% |
38,9% |
38,2% |
26,0% |
56,5% |
,0% |
,0% |
28,6% |
19,0% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
,0% |
4,2% |
11,8% |
6,2% |
,0% |
,0% |
,0% |
3,4% |
,0% |
,0% |
,0% |
,0% |
,0% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
5,6% |
2,8% |
,0% |
,0% |
,0% |
11,1% |
5,9% |
2,4% |
,0% |
,0% |
,0% |
4,8% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1021 : Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση κατά γεωγραφικές περιφέρειες
|
|
Σύνολο |
Περιφέρειες |
ΠΣΠ |
ΠΣΘ |
Λοιπή Ελλάδα |
Λόγοι για τους οποίους αφήνουν το διάβασμα ενός βιβλίου στη μέση |
Δεν αναπτύσσει σε ικανοποιητικό βαθμό τα θέματά του |
8,4% |
10,5% |
6,7% |
6,8% |
Είναι κακογραμμένο |
9,3% |
7,9% |
10,0% |
10,5% |
Δεν τους συγκινεί η εξέλιξή του,είναι βαρετό |
49,1% |
51,3% |
56,7% |
46,3% |
Λόγω έλλειψης χρόνου |
27,8% |
24,6% |
23,3% |
31,2% |
Άλλοι λόγοι |
2,7% |
3,7% |
3,3% |
1,8% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,7% |
2,1% |
,0% |
3,5% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1022 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά φύλο
|
|
Σύνολο |
Φύλο |
Ανδρες |
Γυναίκες |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
13,0% |
8,6% |
Συχνά |
32,0% |
32,4% |
31,7% |
Σπάνια |
35,5% |
34,5% |
36,3% |
Ποτέ |
21,0% |
19,0% |
22,4% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,2% |
1,1% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1023 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά ηλικιακή κατηγορία
|
|
Σύνολο |
Ηλικία |
15-17 ετών |
18-24 ετών |
25-34 ετών |
35-44 ετών |
45-54 ετών |
55-64 ετών |
65 ετών και άνω |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
19,5% |
3,4% |
13,8% |
8,1% |
12,8% |
7,6% |
17,3% |
Συχνά |
32,1% |
35,8% |
27,5% |
26,9% |
32,6% |
30,2% |
50,5% |
37,9% |
Σπάνια |
35,6% |
32,1% |
42,9% |
40,5% |
33,0% |
41,7% |
17,2% |
22,7% |
Ποτέ |
20,8% |
12,7% |
25,5% |
18,1% |
22,9% |
15,3% |
23,0% |
22,1% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
,0% |
,7% |
,6% |
3,4% |
,0% |
1,7% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1024 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά οικογενειακή κατάσταση
|
|
Σύνολο |
Τύπος νοικοκυριού |
Ανύπαντροι / Μένουν μόνοι |
Ανύπαντροι / Συζούν |
Παντρεμένοι / Χωρίς παιδιά κάτω των 18 |
Παντρεμένοι / Με παιδιά κάτω των 18 |
Διαζευγμένοι/Χήροι/Αλλο |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
10,5% |
9,6% |
13,9% |
7,9% |
9,3% |
Συχνά |
32,0% |
33,9% |
26,8% |
39,8% |
31,7% |
29,6% |
Σπάνια |
35,5% |
44,5% |
41,3% |
27,1% |
34,7% |
27,5% |
Ποτέ |
21,0% |
9,4% |
22,4% |
17,8% |
22,9% |
33,6% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,6% |
,0% |
1,3% |
2,8% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1025 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά επίπεδο εκπαίδευσης
|
|
Σύνολο |
Επίπεδο εκπαίδευσης ερωτώμενου |
Κατώτερη |
Μέση |
Ανώτερη |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
24,0% |
7,8% |
11,8% |
Συχνά |
31,9% |
51,7% |
30,2% |
29,0% |
Σπάνια |
35,6% |
8,1% |
36,7% |
42,6% |
Ποτέ |
21,0% |
14,6% |
24,1% |
16,0% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,7% |
1,3% |
,6% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1026 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά επίπεδο εκπαίδευσης γονιών
|
|
Σύνολο |
Εκπαίδευση γονιών |
Και οι δύο κατώτερης |
Ο ένας μέσης |
Και οι δύο μέσης |
Ο ένας ανώτερης |
Και οι δύο ανώτερης |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,8% |
12,0% |
10,2% |
11,5% |
5,7% |
7,8% |
Συχνά |
31,7% |
36,5% |
28,9% |
29,0% |
29,1% |
17,0% |
Σπάνια |
35,8% |
29,0% |
40,8% |
32,9% |
51,5% |
62,9% |
Ποτέ |
21,1% |
22,2% |
19,1% |
26,6% |
10,8% |
12,4% |
ΔΓ/ΔΑ |
,6% |
,4% |
1,0% |
,0% |
2,9% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1027 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά θέση στην απασχόληση
|
|
Σύνολο |
Θέση στην απασχόληση |
Εργοδ. - Αυτ/μενοι |
Μισθωτοί Δ.Τ. |
Μισθωτοί Ι.Τ. |
Μ.Α.Μ.Ο |
Ανεργοι |
Συνταξιούχοι |
Νοικοκυρές |
Φοιτητές |
Αλλο/ΔΑ |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
16,9% |
10,1% |
9,6% |
13,0% |
10,1% |
9,8% |
12,4% |
6,3% |
,0% |
Συχνά |
32,0% |
28,3% |
26,9% |
31,0% |
20,9% |
29,3% |
45,5% |
37,6% |
29,8% |
50,6% |
Σπάνια |
35,5% |
42,1% |
46,6% |
29,7% |
16,8% |
36,2% |
21,5% |
20,5% |
47,2% |
49,4% |
Ποτέ |
21,0% |
11,1% |
16,4% |
29,1% |
40,6% |
24,4% |
21,8% |
27,3% |
15,9% |
,0% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,6% |
,0% |
,7% |
8,7% |
,0% |
1,4% |
2,4% |
,7% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1028 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά συχνότητα εκκλησιασμού
|
|
Σύνολο |
Συχνότητα εκκλησιασμού |
Μή εκκλησιαζόμενοι |
Εκκλησιαζόμενοι |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
9,7% |
12,0% |
Συχνά |
32,0% |
30,1% |
36,6% |
Σπάνια |
35,5% |
38,5% |
28,3% |
Ποτέ |
21,0% |
20,3% |
22,6% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,3% |
,5% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1029 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά κοινωνικοοικονομική κατηγορία
|
|
Σύνολο |
Social Grade |
A |
B |
C1 |
C2 |
D |
E |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,8% |
8,9% |
11,3% |
10,1% |
9,9% |
25,9% |
9,6% |
Συχνά |
31,4% |
29,4% |
26,5% |
37,9% |
28,5% |
22,5% |
33,6% |
Σπάνια |
35,4% |
47,3% |
30,7% |
33,3% |
27,2% |
39,9% |
34,7% |
Ποτέ |
21,3% |
13,1% |
31,5% |
17,8% |
33,0% |
11,7% |
20,6% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,0% |
1,3% |
,0% |
1,0% |
1,3% |
,0% |
1,4% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1030 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά δείκτη χρήσης νέων τεχνολογιών
|
|
Σύνολο |
Δείκτης χρήσης νέων τεχνολογιών |
-- |
- |
+ |
++ |
+++ |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
15,3% |
12,5% |
5,3% |
13,0% |
9,9% |
Συχνά |
32,0% |
43,1% |
23,9% |
38,0% |
35,0% |
25,8% |
Σπάνια |
35,5% |
20,0% |
39,3% |
35,1% |
26,4% |
45,3% |
Ποτέ |
21,0% |
21,5% |
22,0% |
20,3% |
24,7% |
18,1% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
,0% |
2,3% |
1,3% |
,8% |
,8% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1031 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά δείκτη χρήσης μέσων
|
|
Σύνολο |
Χρήση των Μ.Μ.Ε. |
++ |
+ |
- |
-- |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
12,6% |
9,4% |
5,8% |
19,8% |
Συχνά |
32,0% |
34,7% |
29,8% |
32,9% |
15,7% |
Σπάνια |
35,5% |
33,1% |
37,4% |
37,0% |
30,7% |
Ποτέ |
21,0% |
19,2% |
22,2% |
21,1% |
33,8% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
,4% |
1,2% |
3,1% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1032 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά αυτοτοποθέτηση στην κλίμακα Α/Δ
|
|
Σύνολο |
Αυτοτοποθέτηση στην κλίμακα Αριστερά-Δεξιά |
Αριστερά |
Κ/Α |
Κέντρο |
Κ/Δ |
Δεξιά |
ΔΓ/ΔΑ |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
17,0% |
12,8% |
9,7% |
6,9% |
12,0% |
10,5% |
Συχνά |
32,0% |
30,6% |
39,9% |
28,5% |
37,9% |
26,1% |
28,2% |
Σπάνια |
35,5% |
25,2% |
26,9% |
37,8% |
40,2% |
38,1% |
36,2% |
Ποτέ |
21,0% |
27,1% |
19,3% |
23,1% |
14,9% |
20,7% |
23,0% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
,0% |
1,0% |
,8% |
,0% |
3,1% |
2,1% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1033 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά ενδιαφέρον για την πολιτική
|
|
Σύνολο |
Ενδιαφέρον για την πολιτική |
Ενδιαφέρονται |
Δεν ενδιαφέρονται |
ΔΓ/ΔΑ |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
13,1% |
7,0% |
22,1% |
Συχνά |
32,0% |
35,6% |
28,1% |
40,2% |
Σπάνια |
35,5% |
31,4% |
39,3% |
37,7% |
Ποτέ |
21,0% |
18,7% |
24,5% |
,0% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,2% |
1,1% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1034 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά αστικότητα
|
|
Σύνολο |
Αστικότητα |
Αστικά |
Ημιαστικά |
Αγροτικά |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
9,2% |
15,8% |
12,8% |
Συχνά |
32,0% |
32,0% |
28,6% |
35,5% |
Σπάνια |
35,5% |
35,8% |
37,7% |
31,9% |
Ποτέ |
21,0% |
22,1% |
15,1% |
19,9% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,0% |
2,9% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1035 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά γεωγραφικές περιφέρειες
|
|
Σύνολο |
Περιφέρειες |
Αν.Μακεδονία-Θράκη |
Κεντρ.Μακεδονία |
Δυτ.Μακεδονία |
Ήπειρος |
Θεσσαλία |
Στερεά Ελλάδα |
Δυτική Ελλάδα |
Αττική |
Πελοπόννησος |
Νησιά Ιονίου |
Βόρειο Αιγαίο |
Νότιο Αιγαίο |
Κρήτη |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
,0% |
9,7% |
11,8% |
,0% |
8,0% |
11,1% |
20,6% |
11,1% |
8,7% |
,0% |
,0% |
14,3% |
9,5% |
Συχνά |
32,0% |
16,7% |
37,5% |
29,4% |
12,5% |
36,0% |
22,2% |
17,6% |
33,2% |
43,5% |
,0% |
33,3% |
57,1% |
23,8% |
Σπάνια |
35,5% |
61,1% |
33,3% |
23,5% |
50,0% |
36,0% |
44,4% |
38,2% |
33,2% |
39,1% |
50,0% |
33,3% |
19,0% |
52,4% |
Ποτέ |
21,0% |
16,7% |
19,4% |
35,3% |
37,5% |
8,0% |
22,2% |
23,5% |
21,6% |
8,7% |
50,0% |
33,3% |
9,5% |
14,3% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
5,6% |
,0% |
,0% |
,0% |
12,0% |
,0% |
,0% |
1,0% |
,0% |
,0% |
,0% |
,0% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1036 : Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει κατά γεωγραφικές περιφέρειες
|
|
Σύνολο |
Περιφέρειες |
ΠΣΠ |
ΠΣΘ |
Λοιπή Ελλάδα |
Πόσο συχνά επανέρχονται για να διαβάσουν ένα βιβλίο που έχουν διακόψει |
Πολύ συχνά |
10,4% |
9,9% |
3,3% |
11,5% |
Συχνά |
32,0% |
33,0% |
46,7% |
29,5% |
Σπάνια |
35,5% |
34,6% |
26,7% |
37,4% |
Ποτέ |
21,0% |
21,5% |
23,3% |
20,3% |
ΔΓ/ΔΑ |
1,1% |
1,0% |
,0% |
1,3% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1037 : Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων κατά φύλο
|
|
Σύνολο |
Φύλο |
Ανδρες |
Γυναίκες |
Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων |
Κατά τη διάρκεια των διακοπών |
22,3% |
20,8% |
23,5% |
Τα Σαββατοκύριακα/αργίες |
20,2% |
20,0% |
20,3% |
Καθ΄όλη τη διάρκεια της εβδομάδας |
20,2% |
21,5% |
19,1% |
Οποιαδήποτε στιγμή έχουν την ευκαιρεία |
11,5% |
10,4% |
12,3% |
Σχεδόν κάθε μέρα όταν δεν έχουν άλλες ασχολίες |
23,4% |
24,2% |
22,9% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,4% |
3,2% |
1,9% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1038 : Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων κατά ηλικιακή κατηγορία
|
|
Σύνολο |
Ηλικία |
15-17 ετών |
18-24 ετών |
25-34 ετών |
35-44 ετών |
45-54 ετών |
55-64 ετών |
65 ετών και άνω |
Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων |
Κατά τη διάρκεια των διακοπών |
22,3% |
23,4% |
29,4% |
24,0% |
22,6% |
19,4% |
14,5% |
13,8% |
Τα Σαββατοκύριακα/αργίες |
20,2% |
26,8% |
18,4% |
19,0% |
23,8% |
22,7% |
21,5% |
12,0% |
Καθ΄όλη τη διάρκεια της εβδομάδας |
20,2% |
21,8% |
16,1% |
20,5% |
21,4% |
17,4% |
24,1% |
25,9% |
Οποιαδήποτε στιγμή έχουν την ευκαιρεία |
11,4% |
7,4% |
11,9% |
12,9% |
10,4% |
10,4% |
12,4% |
10,9% |
Σχεδόν κάθε μέρα όταν δεν έχουν άλλες ασχολίες |
23,4% |
11,0% |
20,2% |
22,4% |
19,6% |
27,6% |
27,6% |
35,6% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,4% |
9,6% |
4,0% |
1,3% |
2,2% |
2,5% |
,0% |
1,8% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1039 : Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων κατά οικογενειακή κατάσταση
|
|
Σύνολο |
Τύπος νοικοκυριού |
Ανύπαντροι / Μένουν μόνοι |
Ανύπαντροι / Συζούν |
Παντρεμένοι / Χωρίς παιδιά κάτω των 18 |
Παντρεμένοι / Με παιδιά κάτω των 18 |
Διαζευγμένοι/Χήροι/Αλλο |
Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων |
Κατά τη διάρκεια των διακοπών |
22,3% |
27,6% |
27,5% |
17,2% |
21,1% |
14,6% |
Τα Σαββατοκύριακα/αργίες |
20,2% |
21,8% |
19,0% |
19,6% |
20,5% |
24,1% |
Καθ΄όλη τη διάρκεια της εβδομάδας |
20,2% |
20,5% |
17,6% |
24,1% |
21,0% |
16,6% |
Οποιαδήποτε στιγμή έχουν την ευκαιρεία |
11,5% |
11,6% |
11,0% |
13,0% |
9,6% |
14,0% |
Σχεδόν κάθε μέρα όταν δεν έχουν άλλες ασχολίες |
23,4% |
15,9% |
20,6% |
25,5% |
25,4% |
30,7% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,4% |
2,5% |
4,4% |
,7% |
2,3% |
,0% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
Πίνακας 1040 : Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων κατά επίπεδο εκπαίδευσης
|
|
Σύνολο |
Επίπεδο εκπαίδευσης ερωτώμενου |
Κατώτερη |
Μέση |
Ανώτερη |
Πότε ασχολούνται περισσότερο με το διάβασμα βιβλίων |
Κατά τη διάρκεια των διακοπών |
22,3% |
16,9% |
22,5% |
24,0% |
Τα Σαββατοκύριακα/αργίες |
20,2% |
17,0% |
21,2% |
19,1% |
Καθ΄όλη τη διάρκεια της εβδομάδας |
20,2% |
19,1% |
19,3% |
22,7% |
Οποιαδήποτε στιγμή έχουν την ευκαιρεία |
11,4% |
14,0% |
11,9% |
9,4% |
Σχεδόν κάθε μέρα όταν δεν έχουν άλλες ασχολίες |
23,4% |
30,6% |
22,1% |
23,7% |
ΔΓ/ΔΑ |
2,4% |
2,5% |
3,0% |
1,1% |
Σύνολο |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
100,0% |
|