Δραστηριότητες

  1. Σχολιάστε τους λόγους για τους οποίους οι Ναζί πρόβαλαν την αγροτική ζωή τόσο μέσα από τις προπαγανδιστικές αφίσες όσο και μέσα από τις δημιουργίες της ζωγραφικής που υποστήριζαν.
  2. Συνοψίστε τους λόγους για τους οποίους οι Ναζί ήθελαν να απομακρύνουν τον κόσμο από τη μοντέρνα δημιουργία.
  3. Γιατί αναβιώνουν και προβάλλονται σήμερα εκθέσεις με τέτοια θεματική και μάλιστα, όπως στην περίπτωση της έκθεσης "Τέχνη & Εξουσία - Η Ευρώπη κάτω από τους δικτάτορες, 1930 -1945", μέσα από ένα θεσμοθετημένο όργανο της ΕΕ; Να λάβετε υπόψη σας και τα κεφάλαια "Αρθρα από το σημερινό ημερήσιο τύπο" και "Η σημερινή Ευρωπαϊκή Ακρα Δεξιά" της Α' Ενότητας.
  4. Αναζητήστε στις εγκυκλοπαίδειες και τα βιβλία τέχνης, που διαθέτει η σχολική σας βιβλιοθήκη, έργα καλλιτεχνών από διάφορες περιόδους της τέχνης, στα οποία να εκφράζουν οι καλλιτέχνες τη θέση τους για τον πόλεμο, την ελευθερία, τη φτώχεια.
  5. Αναζητήστε στη σχολική σας βιβλιοθήκη βιβλία με πληροφορίες για το έργο Pablo Picasso "Γκουέρνικα". Ποια σύμβολα χρησιμοποιεί o καλλιτέχνης για να εκφράσει τη φρίκη του πολέμου; [Κατάλληλο για μια γρήγορη, αλλά έγκυρη ενημέρωση γύρω από το θέμα είναι το φυλλάδιο "Πάμπλο Πικάσο: Σπουδές για τη Γκερνίκα", Τμήμα Εκπαιδευτικών προγραμμάτων, Mουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Αθήνα 1999].


Κορυφή σελίδας